Copyright © Qudwah Hasanah
Design by Dzignine
Assalamualaikum Ahlan Wasahlan , syukran sudi ziarah ke blog ni..maaf atas segala kekhilafan dalam penulisan ana..sesungguhnya segala manfaat dan ilmu itu hanya dari Allah SAW..... Quote | If Allah gives you wealth, let the blessing of Allah be seen on you | Sebaik-baik manusia ialah yang memberi manfaat kepada manusia lainnya. (Hadith riwayat Bukhary) | .....> Muhammad SAW the QUDWAH HASANAH <...
Thursday 10 January 2013

Bismillah

Qudwah Hasanah = Tauladan Terbaik


Assalamualaikum..Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..Alhamdulillah..syukur buatMu wahai Pemilik segala ilmu..yang Maha berkuasa atas segalanya..ku panjatkan syukur dengan segala nikmatMu, memberi kesempatan untukku terus hidup menumpang di bumiMu..

Alhamdulillah..banyak bersyukur kepada Allah..setiap kali kita terjaga daripada tidur, sedar tak sedar Allah dah berikan satu peluang untuk kita memperbaiki amal ibadat sesempurnanya dan peluang untuk bertaubat..gunakan kesempatan yg ada semaksimumnya..sebab deadline nye hanya Allah saja yg tahu..

Dengan izin Allah SWT..dapat juga saya coretkan sedikit salam taa'ruf untuk blog saya ni..banyak lagi kelemahan dalam diri saya yg harus ditarbiyahkan..saya berharap blog ni dapat menjadi ruangan tarbiyah, terutamanya untuk diri saya sendiri..smoga QUDWAH HASANAH, contoh teladan terbaik dari Rasulullah SWT dapat kita ikuti..dan tujuannya sama seperti diri setiap muslim..iaitu hanya untuk mengharapkn keredhaan dari Allah SWT..In sya Allah.. :)

0 comments:

Post a Comment